Nekad Gaabia | Whitelist ansökning (BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gaabia

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Gaabia

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028998006/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nikolaj

Vad är ditt discord namn? Gaabia#8732

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Nikolaj. Jag är tolv år ganska rolig men kan vara lite stel ibland. Går på hockey men gillar också att spela lite fotboll ibland. Spelar så ofta jag kan och inte bara Gta utan ibland Rainbow six seage och rocket leuge Jag är svensk men mina föräldrar kommer från Irak och Ryssland, jag är ganska smart men ibland kan jag vara lite dum.

Varför ska just du bli whitelistad? aaa för att jag kommer sköta mig kommer inte förstöra och så kommer jag att försöka råna folk... ohh shit jag menar jag kommer försöka att inte råna folk, Jag ska också bli whitelistad för att jag är snäll som person. Såg ni jag glömde inte punkten

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ahh för att det är många personer som spelar på servern och för att den är svensk

Hur många timmar har du på FiveM? inte många började nyss spela så runt typ 3,6 timmar

Hur hittade du Multistaden? skulle spela på en engelsk server , men så kom det typ upp en skylt som typ tipsa om den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det är första gången jag spelar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? den heter ryze roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka