Accepterad Göteborgarn | Ban överklagan [Elmo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

G

Göteborgarn

Gäst
Användarnamn: Göteborgarn

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zushiyowns/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ghettobörgarn

Vad är din discord tagg? Zorren#3637

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en kille hade klipp på att jag sköt honom när han drog in i sin bil och bar en annan människa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte på motorvägen och såg en kille som va vid en annan kille som låg nere då sköt jag personen när han lyfte upp den döde personen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag sköt personen utan anledning utan att prata med honom när han hoppa in i sin bil vid gunpoint.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg vilka anledningar osv, men jag vet iaf att jag lärt mig av dem allihop.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha snackat med personen utan att skjuta ihjäl personen, rånat honom som vanligt sedan dragit därifrån och låtit han gå därifrån levande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska tänka om ytterligare en gång innan jag gör ett beslut, detta kommer ej upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka