Inaktuell göran olsson | Chef-jobb ansökan[Karimooooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Allstar Sportcars

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? DiffenKingen#5102

Hur gammal är du? 13 år

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 13/7 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla yrket genom att börja med att anställa aktiva och kompetenta medarbetare som vill hjälpa till och utveckla jobbet genom att vara aktiva och hjälpsamma. det är en av dem första "stegen" i mitt utvecklande av företaget. jag vill ju såklart om jag blir chef att vi ska bli både störst och bäst i stan. Vi har ju konkurrenterna marja-lisas. Jag tänker kolla med dem hur dem har tänkt sig nu när det är en ny bilfirma i staden och hur vi ska göra för att dela på kunderna och hur priserna ser ut osv. När jag höjer upp folk så vill jag helst känna dem ganska bra och se till att dem vet vad korruption är och vilka hårda åtgärder som kan tas när man håller på med korruption. Jag vill ha väldigt seriösa personal-ansavriga som kan ta sina uppgifter att anställa bra folk och se till så att personalen sköter sig. Jag vill ha minst ett möte varje vecka ungefär runt helgen så kan vi göra en utvärdering av veckan och bilar som sålts, vilka bilar vi ska beställa in, om vi behöver ta något med jobbansvariga osv. jag vill bygga upp Inexia väldigt stabilt från grunden och söka folk som kan tänka sig att bygga upp detta med mig. Jag vill inte att någon sak anställa sina kompisar som inte har någon aning om vad jobba innebär för då kommer det tas väldigt hårda åtgärder.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter skulle jag själv säga. Jag har jobbat på väldigt många jobb där jag lärt mig mycket om kundbemötande, fakturasystem osv. Jag har varit rekryterare på securitas väldigt länge så därifrån har jag stor erfarenhet från att ha hand om personalen och behandla kollegor bra. Jag har varit erfaren på marja-lisas också så därifrån har jag bra koll på bilar och systemet när man säljer en bil. Samt har jag varit biträdande chef på sc styling och där tog jag stort ansvar och var väldigt aktiv och chefen sa att han var nöjd med mig vilket jag tror kan vara till bra nytta.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 16:00-22:00
Helger: 10:00-00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jadå

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka