Dubbelpost göran olsson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130506518

Ditt Hex-ID: 110000145c07516

Vad är din discord tagg? utvecklingsstörde britt#5102

Vem var det som bannade dig? amo_147

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall, slår folk i sjukhuset

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror det eftersom de kanske trodde jag lallade men det var verkligen inte meningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid sjukhuset utanför, då kom det en kille och sa at det är en apa där inne som slåss. då gick jag till apan och pratade men han pratade ju inte, sedan slog han mig. Då slog jag han och då gick alla hans 4 kompisar på mig och slogs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för att jag menade inte att lalla och jag skulle göra mitt jobb och prata med dem men de lallade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av att man inte får slåss av ingen anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat sticka när han slog mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag inte får slå folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Tillbaka