Nekad göran olsson | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? DiffenKingen#5102

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 17:00-20:00
Helger 09:00-12:00 sedan 18:00-23:00 detta är aktiviteten ig och det kommer vara 1 eller 2 timmar till på forumet och discorden varje dag. Detta kan variera beroende på träningar och skola.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 1,5 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan thvärr ej bifoga bild för tillfället men jag är nästan säker på att jag har 12 banns

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle säga att en servervakts främsta uppgift är att avlasta staffsen. Mer utvecklat är en servervakt som det låter, en vakt på servern. En servervakt är man kan säga en mindre maktfull verision av en staff. En servervakt är bra att vara om man vill hålla koll på servern men ändå rpa som vanligt. Så att när man är inne och rpar och ser en person göra ett fel så kan man banna eller kicka personen beroende på hur grovt regelbrottet är. En servervakt kan banna personer upp till 60 minuter och man gör det genom att skriva /svban i chatten och sedan deras ID. Om en person gör ett regelbrott som man tycker är grövre än en timmes ban så skickar man klipp till staggs så får de avgöra om bannen ska förlängas. Man ska ju även skicka varje ban i en discordserver så att andra kan avgöra om bannen var korrekt. Som servervakt ska man ej leta efter problem, man ska låta det komma som det är. Så kortfattat en servervakt är en som ska underlätta jobbet för staffsen eftersom staffsen ej kan vara överallt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern eftersom unive är ju en väldigt stor server och mycket spelare betyder mycket lallare och staffteamet är ju väldigt många men det är mer spelare på servern så staffteamet kan ej vara på alla ställen så jag vill underlätta för dem och ta ert större ansvar på unive. Jag ser problem nästan varje gång jag är ig och ibland så är ingen staff där och bannar personen och jag kan ej ta tag i det. Sådana lägen önskar jag att jag är servervakt så regelbrytarna får lära sig en läxa. Det skulle också kännas superkul att få känslan av att man gjort något bra som servervakt och höjer rpn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan uppstå på flera olika sätt som servervakt och ett exempel kan vara att du har en kompis som t.ex. RDMar någon annan och då bannar inte du din kompis bara för att ni är kompisar. Det skulle jag säga är kortuption
 
+++++rep
Skulle passa riktigt bra som Sv, trots indraget medlemskap, krim och blacklist.
Vet att han lagt sådant bakom sig
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top