Nekad Fv1 | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fv1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Raoan

Vad är ditt discord namn? Fv3497

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rickard Damsdal 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Paranoid, streetsmart, anpassningsbar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rickard Damsdal har aldrig haft ett riktigt hem. Han har flyttat från stad till stad, alltid ett steg före de gängmedlemmar han en gång jobbade med. En misslyckad affär satte honom i skuld till fel personer, och sedan dess har han varit på flykt. Han försöker hålla sig undan, men gamla kontakter och fiender dyker ständigt upp. Nu vill han börja om och leva ett normalt liv, men han vet att det inte är så enkelt. Pengar måste in, och han är beredd att göra vad som krävs. Frågan är bara hur länge han kan hålla sig borta från sitt gamla liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en karaktär som skapar spänning och oförutsägbara möten. Rickard är alltid på flykt, vilket leder till intressanta konflikter och dilemman. Jag gillar att improvisera och låta andra spelare påverka berättelsen. Oavsett om han försöker starta ett nytt liv eller dras tillbaka i gamla problem, kommer han alltid bidra till bra RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka "vinna" utan istället fokusera på att skapa en bra RP-upplevelse för alla. Ibland kan det innebära att låta sin karaktär misslyckas, bli lurad eller arresterad om det passar scenariot. Bra RP handlar om att bygga en intressant berättelse tillsammans, inte bara om att få som man själv vill.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag respekterar reglerna och fokuserar på bra RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen metagaming – Man får inte använda info utanför spelet i RP. (t.ex. info från discord eller liknande) Inget RDM – Man får inte döda folk utan en ordentlig RP-anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och seriös RP-spelare som gillar att skapa trovärdiga och intressanta scenarion. Jag anpassar mig efter situationen och ser till att alla inblandade får en bra upplevelse. För mig handlar RP om att bygga berättelser tillsammans, inte bara om att vinna.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka