Nekad Furas | Medlem ansökning {e34] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Furas

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Furas

Vad är ditt discord namn? Pabloescobar6065

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Furas Abdi och han är 18år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snygg,snäll, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär ska heta Furas Abdi och han ska vara 18 år hela han uppväxt så ville han bli en polis och han läste alla regler för att bli en polis och han jobbade väldigt hårt med det tills en dag så ansökte han sig till polisen och då så blev han godkänd han blev skit glad och var taggade varje dag han ville alltid bli en polis och nu är han det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ska skapa bra upplevelser i denna fantastiska servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar för sin själv utom att låta andra också vinna i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej och ska aldrig göra det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm när man dödar någon utan anledning, Vdm är när man använder sitt bil som ett vapen, copbait är när man försöker få uppmärkssamhet av polisen,NLR är när man inte vet vad som hände innan man dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag var medlem i avena men jag är inte det längre jag skickade att dom ska ta bort mina roller och ska spela just nu i denna fantastiska servern och ser fram emot att jag ska ha en bra bakgrund i denna fantastiska servern.

Hej,

Vill att du utvecklar
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Nekad.
Anledning:
Nyligen indraget medlemskap, vänta minst 7 dagar efter indraget medlemskap.

Du får ansöka igen om 6 dygn. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka