FuNKeR
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? FuNKeR#5525
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: carl andersson 20 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart lurig affärer
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommer från en lite by som vill ta över stan med affärer
Vad kan du bidra med till serverns RP? ja du va ett tag sen jag spela rp men bra rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja att man rp som man själv hade velat att de skulle va
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men för att de skulle bli bättre rp
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt Toxicitet
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ingen annig att jag har mycket tid å spela på helger
Vad är ditt discord namn? FuNKeR#5525
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: carl andersson 20 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart lurig affärer
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommer från en lite by som vill ta över stan med affärer
Vad kan du bidra med till serverns RP? ja du va ett tag sen jag spela rp men bra rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja att man rp som man själv hade velat att de skulle va
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men för att de skulle bli bättre rp
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt Toxicitet
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ingen annig att jag har mycket tid å spela på helger