fuck you kid
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Användarnamn: fuck you kid
Vad är din steam profil länk? .
Vad är ditt namn i verkligheten? kian mårtensson
Vad är ditt discord namn? Avade kian#2480
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2000
Berätta om din karaktär. brukar vara polis när jag inte är polis så brukar jag typ ha bilträffar snacka med folk eller hjälpa dom med saker eller så det e vad jag gör
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer hjälpa er med något om ni behöver hjälp. kommer vara seriöst RP för annars är det tråkigt vara allmänt skön bara och inte förstöra
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill spela seriöst RP och inte annat skit
Hur många timmar har du på FiveM? 188 timmar
Hur hittade du Multistaden? den ligger på startsidan när jag går in på five m
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej jag har inte blivit bannad på någon server
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag brukar spela på druglifeRP
Vad är din steam profil länk? .
Vad är ditt namn i verkligheten? kian mårtensson
Vad är ditt discord namn? Avade kian#2480
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2000
Berätta om din karaktär. brukar vara polis när jag inte är polis så brukar jag typ ha bilträffar snacka med folk eller hjälpa dom med saker eller så det e vad jag gör
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer hjälpa er med något om ni behöver hjälp. kommer vara seriöst RP för annars är det tråkigt vara allmänt skön bara och inte förstöra
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill spela seriöst RP och inte annat skit
Hur många timmar har du på FiveM? 188 timmar
Hur hittade du Multistaden? den ligger på startsidan när jag går in på five m
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej jag har inte blivit bannad på någon server
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag brukar spela på druglifeRP