Nekad fsaff | Medlem ansökning [duden] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fsaff

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? svensson1

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hamza Josefsson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? laglydig, trevlig, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hamza är en 27 årig kille som tycker om märkeskläder och dyra och snabba bilar Hamza har haft en bra uppväxt men ändån gjort saker som att sno bilar och plocka droger och Hamza skulle gärna bli medlem i ett kriminellt gäng i framtiden och tjäna pengar och överleva på det Hamza tycker inte om polisen för att de har gripit honom och satt han i fängelse flertalet gånger Hamza har jobbat på gruppe6 och har gjort bilstölder framtiden för min karaktär är att bli medlem i ett kriminellt gäng och tjäna pengar på det sättet och köpa feta bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag Rpar bra och är seriös i mitt rpande jag kommer också göra scenariona roliga för båda parterna och bidra med bra o trevlig stämmning inne på servern och kommer vara trevlig och hjälpa nya spelare med att tex skjutsa de till arbetsförmedlingen och hjälpa de att tjäna pengar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja blev bannad för att jag spelade en låt som innehöll n-ordet och har aldrig gjort om det, jag lärde mig att man inte får spela sådan musik

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasism och nazimsm är ej tillåtet, inte stjäla tjänstebilar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte spelat så länge så kan inte skriva mera

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka