Accepterad Frxzed | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frxzed

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tajmz

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Frazed#9866

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdel Salam och är uppvuxen med krig och konflikter. Han är just nu på flykt till bättre ställen i hopp om att hitta fred och kunna fullfölja sina drömmar. Han drömmer om lyxbilar och fina hus där han kan spendera tid med vänner och familj. På helgerna gillar han att festa med vänner och ha det allmänt kul. Han är en livsnjutare som drömmer om att få ett komplett liv i en stad med fred.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har hört mycket bra om denna servern och tycker att det ska få bli kul att köra på en server med riktigt hög kvalité. Jag är en seriös spelare och kan bidra till ett seriöst rollspel. Jag är vänskaplig i första hand, men kan även vara motsatsen när det behövs. Jag ger alla en ärlig chans tills de visar vilka de faktiskt är.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört från mina polare att servern är väldigt seriös och rolig att spela på med många olika scenarion. Jag söker en seriös server med aktiva spelare som inte är där för att lalla runt.

Hur hittade du Unive? Hört från polare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli så bra som möjligt och köra på ett så realistiskt sätt som möjligt för att få en riktigt bra och verklighetsbaserad upplevelse.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att vara med och skapa en så realistisk upplevelse som möjligt. Utöver det vill jag även kunna utveckla min karaktär och mitt rollspel för att det ska bli så realistiskt och verklighetsbaserat som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag kör på Färjestaden som jag planerar att sluta spela på eftersom att det är för många som lallar runt och inte vill köra ett seriöst och realistiskt rollspel.
 
Tillbaka
Top