Nekad Frxzed | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frxzed

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tajmz

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Frazed#9866

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdel Salam och är på flykt från sitt hemland efter att hans föräldrar har dött i krig. Som person är han social och gillar att träffa nya människor. Utöver det är han beroende av pengar och vill nå sina drömmar att köra lyxbilar och äga fina hus. Just nu äger han ingenting förutom slitna kläder och en vattenflaska och har aldrig varit i närheten av hans drömmar, men han hoppas på att han kommer till en bra stad där han har bra förutsättningar för att leva hans drömliv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös spelare som tar rollspel på högsta allvar. Jag kan bidra genom att sköta rollspelet på ett snyggt och seriöst sätt för att skapa en så bra upplevelse för alla spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört att servern är väldigt bra och har seriösa spelare.

Hur hittade du Unive? Hört från polare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna bli så bra som möjligt och vill därmed ha en server med seriösa spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill komma till en seriös server där jag kan utveckla mitt rollspel och min karaktär och uppnå min karaktärs drömmar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, jag är en aktiv deltagare i Färjestaden som jag funderar på att lämna eftersom att det är många oseriösa som spelar där av fel syfte.

Tillbaka