Accepterad Frosty | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frosty

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? ._valter_.

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Torsten Mc Torrskog är 25 år gammal och är ny inflyttad till Univestaden då han innan bode på landet, han var ensam mycket som liten och letar aktivt efter vänner. Torsten gillar fordon och gjorde redan vid ung ålder då han brukade få vara med sin far när han meckade med bilar och fick hjälpa till att sätta i och byta delar. När Torsten var 18 tog han över hans fars mekaniker studio och jobbade tidiga mornar till sena kvällar.

Torsten har nu flyttat till Univestaden för att kunna få bättre och nya möjligheter i livet och se vart framtiden tar honom.

Han är en väldigt aktiv och anpassande person beroende på hur läget kan se ut. När Torsten gick i gymnasiet så gick han fordon och där av tog han över bil firman, på hans fritid gillar han att njuta av fordon eller vara med vänner och hitta på skojs som t.ex Gymma, cyckla eller vandra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bra bidra med RP på en ny nivå, med hjälp av mina gamla erfarenheter av både RP samt FivemPD servrar så har jag god kunskap inom dels Polis/Blåljus arbetet samt normal RP då jag kan hålla mig inom karaktären även om ett scenario får mig att skratta, gråta, bli arg etc

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska också låta andra parten ha det resultatet som de vill ha och man ska kunna acceptera det, t.ex på detta är att ibland kan man låta polisen ta fast dig bara för att de ska kunna få ha kul i scenariot också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. VDM är när man kör över någon utan tidigare RP eller motiv, RDM är när man dödar någon utan tidigare RP eller motiv, Meta gaming är när man tar OOC info och spelar med den för sin fördel IC , NLR är att man ska glömma allt innan sin död och börja om på nytt etc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat i FiveM i 1 år nästan 1 och ett halvt mellan både FivePD och RP servrar innan jag hittade Unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag kan tänka på i nuläget

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka