Nekad Frippe | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frippe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198347982888/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Wicklund

Vad är ditt discord namn? Wicklund4747#5801

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Min Karaktär är Conny Anersson och har sitt ursprung i USA, han är född 18 Januari 1995. Han kom till Sverige 2015 för att starta ett nytt liv. Jag jobbar som reporter och skriver reportage för Aftonbladet. Jag och min kompis Nils jobbar ofta tillsammans och sprider glädje genom våra intervjuer. Jag är en väldigt seriös person i mina intervjuer men försöker samtidigt vara positiv. Det som ingen vet om är att Conny är lite smått kriminell och har lite tankar om sin framtid. Ingen vet hur hans liv kommer sluta och inte han själv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli White listad eftersom jag är en väldigt seriös spelare. Dessutom vill jag gärna börja arbeta inom större verksamheter och kanske starta upp ett gäng hade varit kul. När jag jobbar gör jag det till 100% och försöker alltid vara insatt i rollen för att det är det som är roligt. Jag försöker alltid skapa den bästa RP upplevelsen för mig själv och de andra som är med. Dessutom har jag hört att folk gillar det och det ör kul.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag lägger ner mycket tid på servern och det är väldigt kul.

Hur hittade du Multistaden? Fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och ge alla andra en rolig spelupplevelse. Som reporter är mitt mål att sprida glädje och gå in i min roll som karaktären.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar endast på denna servern

Senast ändrad:
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198347982888/