Nekad Frioco B | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frioco B

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charbel

Vad är ditt discord namn? FriocoB

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Detta är min karaktär. Han kommer heta Magnus Åkesson. Han kommer börja i denna stad som städare, han kommer ha börjat med en svår miljö och en extremt tuff uppväxt. Senare i livet så kommer han inse han kan mer, att han är menad för annat. När han väl har valt att testa nya saker kommer han inse han inte är bra på saker, men eftersom han har kollat mycket på Nick eh 30 kommer han tänka "never give up". Han kommer fortsätta med denna tanke ända tills han tror det inte kommer funka längre, han kommer bli väldigt deprimerad och få självmords tankar, men hans vän kommer hjälpa och därmed övertala honom till sjukvården.

Han kommer vara energi full och visa bra jobb, han kommer kämpa upp för chef. Efter en viss period som chef kommer han välja en annat spår... *fortsättning följer*

Posetiv människa. Letar efter det goda i folk, vill verkligen det bästa i folk och att folk ska lyckas. Sätter sin egna fot innan andra, älskar att tävla och slåss (street fight)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra rp, kreativ rp, spännande och oväntad. Kommer kunna bidra till höga rp scenarion och extremt många för den delen. Kommer använda all min makt på denna server för göra det bättre. Sedan kommer jag försöka bli staff, men det kommer senare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spela och tänka på mig själv. Jag ska kunna spela för att båda ska ha roligt, det menas inte direkt att bara motparten ska ha kul, men säg runt 50/50 kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Kan ju ge på grundregler. Suntöfnuft. Utgå från irl tankar, kan inte gå t piren ele torget och ta fram min gun och rikta hur som helst. fear rp. Om jag blir kidnappad ska jag inte öppna käften som de vore jag som kidnappa någon. vdm, bara för jag har ett fordon ska jag inte köra på folk, däremot om någon abusar opch står mitt framför mig och skjuter kan det hända vad som helst.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. spelat på olika servrar förut men mest kollat på några av era streamers/föredetta. Några är Lexty, Azze, ida, drobz osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bli medlem :)

Nekad.
Anledning:
Ditt discordkonto är mindre än 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen om 3 månader eller med ett konto som är äldre än 3 månader. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka