Accepterad fricking | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LakDeMehmet

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Användarnamn: fricking

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swememo/

Vad är din discord tagg? fricking#3132

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? för powergaming och suntfönuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker jag skulle inte blivit bannad därför de var en kille som körde in i mig och jag försökte åka bort men då åkte han in i mig så jag hammnade up o ner på en vägg o då slog jag up dörren och då började jag rpa och säga va fan körde du in i mig o skit sen såg jag en polis gick up till han och skulle säga varför han körde på mig sen kom han med en kille en admin kanske o han sa att jag skulle bli bannad och kille som körde på mig sa inget men han sa att jag kallade han hora o saker men jag sa bara bög jävel o sen blev jag bannad....

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Aldrig blivit bannad förut på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde kanske stannat kvar i bilen men jag sa tydligt jag kommer slå ut dörren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte riktigt

Har du läst våra regler? Ja

jag tror att du kan ha blivit bannad för att du kanske inte rpa skador men jag vet inte

Tycker att du borde rpat mer på skador med tanke på hur stor krock det var. Håller med admins till 100% att det är powergaming men tycker ej du borde fått en ban för det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka