Nekad Friberg | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Biggie12

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198021500948/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Friberg

Vad är ditt discord namn? Mr Friberg (Tbon)#2622

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ant Friberg. Han är 22 år gammal och har växt upp själv. Han har aldrig träffat sin familj då dem gick bort när han var liten så han har fått klara sig själv genom det hårda livet. Han har under sin uppväxt levt i den kriminella banan men försöker numera ta hand om allting lagligt. Han har intresse för snabba bilar och alkohol. Han är väldigt duktig på att arbeta och slita med de han gör. Han är väldigt känslokall och har aldrig brytt sig om någon annan förutom han själv. Men på senare dagar har han börjat visa känslor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att göra en bättre server bättre community och börja rp:a på ny nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En härlig server härliga spelare snabba bilar snygga bilar. bra mods och bra staffs och mycket att göra på servern! Allting känns så verkligt.

Hur hittade du Unive? Jag satt och kikade på five M servrar och fick upp eran. stor server många spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utvekla min rp nivå. samt vill jag göra en bra stämmning i servern och skaffa nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få jobb eller tjäna pengar. Så jag kan ta hand om mig själv och hjälpa andra ta hand om sig själv!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Tillbaka