Nekad fredrikyyy | Ban överklagan [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fredrikyyy

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114374290/

Ditt Hex-ID: 110000144ca4c92

Vad är din discord tagg? Fredrik#8888

Vem var det som bannade dig? Snyggingen Marja-Lisa från bilfirman

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla på serven som fick en klacksko i huvudet, det var snarare du!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sparkade en kille med "orsak" p12a

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min bil mot brittas då jag tänkte arbeta, ställde mig utanför och så kom det fram en kille som började sparka på min bil och slog mig en gång också. Jag började prata med han om man ska köpa bil så måste man uppföra sig och vara tyst. Men han fortsatte vara kaxig och tillslut så sparkade jag han (inte ens svban).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag sparkade han av väldigt goda skäl. Det brukar ofta vara koas vid bilfirmorna, så ibland tröttnar man...

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunt förnuft så jag satte mig i en annans bil utan att fråga först, sedan desshar jag läst reglerna igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja en sak som jag ångrar mig jätte mycket, är att jag använde orsaken "p12a" skulle ha skrivit lallare eller något liknande. Ångrar mig grovt över det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte sparka ut folk med nedlåtande anledningar då jag bara skulle bara ha sparkat han med en "normal" anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka