Accepterad FreddeYUY | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FreddeYUY

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? ogge645

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elis Petterson och har precis flyttat in i den nya staden Unive. Elis är väldigt atletisk och har enkelt att prata med personer. Elis är född i en stad som heter Oxie och lever med sin pappa Johan och sin mamma Felicia. Elis älskar att vara ute i skogen med sin pappa och jaga. Elis och sin Bästa vän Felix älskar att åka skateboard. Elis har nu åkt skateboard i 6år vilket betyder att han är lika säker på brädan som om han skulle gå. Elis är 28 år och fyller år den 9 september. Elis klär sig kanske normalt även om han åker skateboard. Elis intresse är gaming, jaga. skateboarad och älskar Pizza.

Vad kan du bidra med till serverns RP? sällskap: jag är inte rädd för att prata med personer vilket betyder att jag kan hjälpa till och bygga på samhället i Unive
RP kunskap: Jag har spelat i många rp servrar innan vilket betyder att jag har lätt att komma in i Unives kommunity.
glädje: jag älskar att sprida glädje
hjälp: för de personerna som precis har gått med i Unive kan jag gärna hjälp så att de förstår och kan bidra i Unives utveckling.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska strategiskt agera så att det gynnar din motståndare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, RDM, VDM, METAGAMING, FEARRP, COMBAAT LOGGIN, POWERGAMING

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat Fivem ett bra tag nu men jag har inte bara rp erfarenhet från Fivem, jag har även från Gmod, Rust

Heter du samma på discord som på steam? Nej på steam heter jag DaEmAnFr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar Pizza :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka