FrayenFisk
Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad är ditt discord namn? FrayenFisk
Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jacob Berglund, 24 år.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? generös, ansvarstagande, engagerad.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jacob är en 24 årig man som alltid tyckt om bilar och båtar, så skattjägare är ett jobb han har hållit på med länge. Uppvuxen i en medelklassig familj och hade många vänner. Framtidsplaner är att en dag bli polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att vara vänlig, och följa regler, och att inte vara taskig och att hjälpa andra nybörjare. Jag respekterar också staffs/admins och deras beslut.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid försöker komma ut som vinnare, utan istället gör RP:t roligare och mer realistiskt för alla inblandade.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag. Första dagen jag joinade Unive (då min förra server blev nerstängd och jag hade inte kört på länge), så hoppade jag in i en ambulansbil och körde runt i den för att direkt efter bli bannad i två dagar vilket var det rätta beslutet av admins. Jag lärde mig att man ska tänka lite innan man gör något dumt och att man ska definitivt läsa reglerna i en server innan man joinar och börjar spela.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Till exempel att man inte ska clogga när man har dött eller är i ett scenario då man t.ex blir gripen eller kidnappad osv (kallas combat logging). Och en annan är att man ska visa någon slags av känsla eller reaktion i olika scenarion, till exmpel om man blir påkörd av en bil ska man inte börja skratta, utan visa känsla av smärta. Eller om din kompis blir skjuten så ska man visa känsla av sorg (kallas reaction rp).
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag följer reglerna, spelar realistiskt och gör RP roligt för alla.
Vad är ditt discord namn? FrayenFisk
Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jacob Berglund, 24 år.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? generös, ansvarstagande, engagerad.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jacob är en 24 årig man som alltid tyckt om bilar och båtar, så skattjägare är ett jobb han har hållit på med länge. Uppvuxen i en medelklassig familj och hade många vänner. Framtidsplaner är att en dag bli polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att vara vänlig, och följa regler, och att inte vara taskig och att hjälpa andra nybörjare. Jag respekterar också staffs/admins och deras beslut.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid försöker komma ut som vinnare, utan istället gör RP:t roligare och mer realistiskt för alla inblandade.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag. Första dagen jag joinade Unive (då min förra server blev nerstängd och jag hade inte kört på länge), så hoppade jag in i en ambulansbil och körde runt i den för att direkt efter bli bannad i två dagar vilket var det rätta beslutet av admins. Jag lärde mig att man ska tänka lite innan man gör något dumt och att man ska definitivt läsa reglerna i en server innan man joinar och börjar spela.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Till exempel att man inte ska clogga när man har dött eller är i ett scenario då man t.ex blir gripen eller kidnappad osv (kallas combat logging). Och en annan är att man ska visa någon slags av känsla eller reaktion i olika scenarion, till exmpel om man blir påkörd av en bil ska man inte börja skratta, utan visa känsla av smärta. Eller om din kompis blir skjuten så ska man visa känsla av sorg (kallas reaction rp).
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag följer reglerna, spelar realistiskt och gör RP roligt för alla.
Senast ändrad: