Nekad Frallan146 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frallan146

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? Frallan#9976

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank abdi och är uppvuxen i husby redan som liten valde han att gå fel väg och skolka och skita i skolan och stå på gatukanterna och släppa brunt, de va en hel del kriminalitet som ung och många polis och soc anmälningar kom hem och morsan blev alltid lika ledsen och besviken, han blev äldre och började hänga med folk som styr området husby och joinade HH ligan som hade krig med flg grupperingen så dom äldre som styrde husby valde att ta bort slice från gatukanterna och låta han bli en sicario vilket är därför han kallas slice skytten för han valde att ta andras liv under kriget mellan HH och FLG ligan. En dag fick Frank ett samtal från en vän som bad honom möta han vid garaget vilket Frank tyckte va skumt men han valde att lita på sin grabb, Frank tog sig till garaget för att möta sin kompis sen började han höra moped ljud och så vänder han sig om och ser två killar på en moped och han som sitter bak skjuter Frank och träffar han i axel skadan var inte så allvarlig så han kunde ringa 112 för att kalla in en ambulans vilket tog sig på snabb tid dit, Frank överlever skjutning och känner för att lämna gatulivet bakom sig och försöka skaffa jobb så han flyttar till staden Unive att skaffa sig ett nytt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös roleplay spelare, som jobbar för att skapa mycket och roliga scenarion, är väldigt erfaren spelare.
eran kommer vara den ända jag spelar på. Jag är en väldigt social person ingame, går runt och snackar med alla.
Som jag tror skapar en viss server anda eller en stark personlighet hos min karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag och den andra motagaren har en chans att vinna senariot och att båda har en skans att ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. jag har läst ere regler Suntförnuft innebär saker som man inte skulle göra irl t.ex åka full fart och hoppa ner för ett berj det skulle man ju inte göra irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? För att jag är en erfaren RP spelare som jobbar hårt för att bidra med olika saker till servern. Jag är en seriös roleplay spelare, som jobbar för att skapa mycket och roliga scenarion, är väldigt erfaren spelare. eran kommer vara den ända jag spelar på. Jag är en väldigt social person ingame, går runt och snackar med alla. Som jag tror skapar en viss server anda eller en stark personlighet hos min karaktär.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varigt medlem förut men sedan råkat lämna å vill få tbx den

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka