Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803485745/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Paulsson
Vad är ditt discord namn? alexandeeeeeeeeeerrrrrrrreee#4444
Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. 20 år minst, rånare, gangster, knarkare, är 11 år hoppas det är ok
kommer inte vara elak mot andra såklart
visst menar ni karaktären i spelet?
Varför ska just du bli whitelistad? det är säkert en jätte rolig server, skulle vara jätte roligt om jag skulle bli whitelistad
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna spela på serven
Hur hittade du Multistaden? FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, jag spelar inte på nån annan server, det här är min första om jag blir whitelistad
DD
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Paulsson
Vad är ditt discord namn? alexandeeeeeeeeeerrrrrrrreee#4444
Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. 20 år minst, rånare, gangster, knarkare, är 11 år hoppas det är ok
visst menar ni karaktären i spelet?
Varför ska just du bli whitelistad? det är säkert en jätte rolig server, skulle vara jätte roligt om jag skulle bli whitelistad
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna spela på serven
Hur hittade du Multistaden? FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, jag spelar inte på nån annan server, det här är min första om jag blir whitelistad