Accepterad FORRE | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_kottbullar_

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198949236770/

Ditt Hex-ID: 11000013af28022

Vad är din discord tagg? sweet_sushi

Vem var det som bannade dig? görstaVi

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag blev bannad på grund av att jag körde iväg från polisen trots att de hade min registreringsskylt , ansiktsigenkänning och att jag inte hade någon andledning att köra iväg. Jag inser nu att detta bröt mot regeln suntförnuft och förstörde för andra spelare. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och är fast besluten att följa era regler noga framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde mot rött ljus och blev därefter stoppad av polisen. Vid stoppet informerades jag om att min bil hade tonade rutor och att det var olagligt att fortsätta köra. Tyvärr i en snabb reaktion valde jag att köra iväg från polisen. Jag inser nu att deta bröt mot regeln suntförnuft efterssom jag egentligen inte hade någon andledning att köra iväg och dem hade ju redan tagit min regplåt så de skulle ändå ha hittat mig. Jag tar fullt ansvar för mitt beteende och kommer lyda regler bättre efter denna ban. i framtiden kommer jag inte att göra om det här efterssom jag nu fattar att det bröt mot reglerna på unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag erkänner att bannen ej är felaktig och att det är mitt fel att jag blev bannad jag skulle ha vetat mer om regeln sunt förnuft och jag skulle vetat att köra ifrån polisen bröt mot denna regel. jag tycker också att det var onödigt att köra ifrån polis under detta scenariot efterssom att det ända som skulle kunna hända var att jag fick böter och det skulle inte spelat så stor roll. jag tror också att det var det med att jag hade ingen andledning att köra ifrån polisen var det som fick mig bannad och jag kommer ej att göra om detta när jag kommer tillbaka till spelet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns inte så mycket av mina tidigare bans men jag minns en ban som var ganska nyss där jag blev bannad för kriminalitet i twitter där jag skrev att jag ville köpa basebollträ men då visste jag ej att man inte fick göra det och av den och mina andra bans har jag lärt mig av mina mistag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag skulle ha stannat när polisen stanna mig sen skulle jag ha lydigt vad de sa och låtit han ge mig böter eller vad det var han skulle göra. jag skulle inte ha kört iväg utan någon andledning och jag skulle ha vetat mer om reglerna men jag anser nu att jag har lärt mig av denna ban och jag känner mig redo att bli unbannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mer om regeln sunt förnuft och nu så kommer jag tänka när jag rpar ¨skulle jag ha tänkt såhär om det var verklighet¨ och jag tror ingen skulle ha kört ifrån en polis bara utan att ha någon andledning. jag tycker att det var bra att jag blev bannad för detta och jag tror att jag kommer att tänka mer på dessa regler än vad jag gjort förr

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka