Formato | Whitelist ansökning Gassen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Formato

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873640269/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? formato#0069

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är runt 19 år gammal och har ett stort intresse för JDM bilar och drift bilar. Han bor i Stockholms Län och är den enda barnet i sin familj. Min karaktär heter Viktor Kock och han kan ibland vara lite osäker men är oftast ganska bekväm med samhället. Eftersom hans föräldrar är skilda så brukar han få allt han brukar fråga för, men om det är en bil han vill ha så måste han betala för det själv. Viktor har också ganska lätt att skaffa vänner och han är inte rädd för att testa något nytt. Viktor har också bott i New York i 5 år och han är helt flytande i Engelska, därför kan hans svenska vara lite borta.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag har redan spelat på en enda server i ett helt år och jag har massor av erfarenhet av hur man ska göra i en RP. Jag har då också haft massor av erfarenhet inom bogser avdelningen på den servern jag brukade köra på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill just bli whitelistad på den här servern för att den verkar ha en väldigt bra community och jag tror att jag kommer att ha det kul på en svensk rp server.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden någon månad sedan på server listan när jag började bli uttråkad på den förra servern jag spelade på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att skapa en bättre omgivning så att alla spelare kan ha det kul och att ingen ska ha det tråkigt. Jag ska också säga till så att jag själv inte förstör ett rollspel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Tillbaka