Nekad Foglio23 | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foglio23

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Foglio23

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melvin Svensson, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, lojal, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Melvin är uppväxt i en liten svensk förort med ganska enkla förhållanden. Hans föräldrar hade det inte alltid lätt ekonomiskt, men de lärde honom tidigt vikten av hårt arbete och ärlighet. När han blev äldre blev han intresserad av motorer och bilar och började jobba som lärling på en bilverkstad. Han är en person som vill bygga ett stabilt liv för sig själv och har därför flyttat till Unive för att starta om på nytt. I framtiden hoppas Melvin kunna etablera sig i staden, först genom att arbeta som mekaniker eller i ett liknande yrke, men han är också öppen för nya möjligheter som kan uppstå genom RP. Han vill bygga relationer med andra invånare och kanske så småningom öppna sin egen verkstad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och långsiktigt RP, där jag alltid försöker skapa bra upplevelser för alla inblandade. Jag spelar på ett sätt som är trovärdigt och roligt, och sätter alltid scenariot och helheten före min egen vinst. Jag är flexibel, kreativ och tycker det är viktigt att samarbeta med andra för att skapa bra berättelser i RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska ha mål på att vinna själv, utan överväga helheten i rollspelandet. Någon gång betyder det att stå emot motparten eller ge dem fördelar, så att scenariot blir mer realistiskt och spännande för alla. Till exempel, om man blir rånad eller häktad av polisen så gäller inte det att man själv ska vinna, utan att spelet ska kännas levande och spännande för alla involverade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. Jag läser alltid reglerna noga innan jag spelar och försöker alltid uppfylla dem

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm/Random Deathmatchman ska inte döda någon utan motiverad rp anledning. Vdm Vehicle Deathmatch man ska inte använda fordon som vapen mot spelare. Man ska alltid ha en giltig Rp bakgrund för sina handlingar och följa Fearrp d.v.s. agera som man skulle göra i verkligheten om man är hotad.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och respektfull person som gillar att samarbeta och bygga roliga scenarion. Jag tar rp på allvar och försöker alltid bidra till en trevlig stämning både i spelet och i communityn. Jag tycker också om att vara positiv och hitta på bakgrundshistorier för mina karaktärer, vilket gör att jag alltid försöker utveckla mitt rp.

Hej!
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka