Nekad fncs_salami_boss | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fncs_salami_boss

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830901842/

Ditt Hex-ID: 1000016f7fa452

Vad är din discord tagg? bullen_22

Vem var det som bannade dig? vet ej

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-31 204830.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej vrf jag ens e bannad igen ska ej vara bannad blev unbannad idag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tror jag har fått ngn annans ban då jag blev unbannad idag av 320 och jag var inne och rpa i 20-30 min men jag ska ej vara bannad vet ej vrf jag e bannad den e felaktig ni kan kolla loggs omk ni vill se att jag var inne och rpade idag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. då jag blev unbannad idag och kunde rpa sen skulle jag sticka och nu när jag vill gå in och rpa igen står det att jag e pbannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ska ej vara bannad kan någon snälla hjälpa mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget kom tbx så var jag bannad igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte mitt fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

flyttar denna till permanent avstängning samt ändrar den till blacklist.

Väldigt konstigt att du från ingenstans får xyou klakesko ban samt att du skriver in ett hex id som inte ens finns.🧐

Fast du skrev ju in 2 olika hex id när du gjorde din förra överklagan och denna?

fast de e ju samma hexid som du kan se på min förra överklagan när jag blev unbannad men ni kan ju unbanna mig sen bara pbanna xyou igen hade uppskattats @Fille.1

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka