Nekad flygande_lovers | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flygande_lovers

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: flygande_lovers

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? biträdande sjukhuschef

Vad heter du IRL? jakob

Hur gammal är du? 14/05

Hur många timmar har du på Fivem? 70

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill kunna hjälpa så mycket som möjligt och vara lite bossig och göra sjukhuset till en bättre arbetsmiljö. Jag känner att jag kan ta hand om chefsrollen med att hantera arbetare och ge ut olika roller, se vilka som är aktiva och vilka som inte är det m.m. Jag tycker även att sjukvården senaste tid inte har varit särskilt aktiv vid vissa tidpunkter och jag känner att jag skulle kunna rätta till det. Jag söker ett jobb som är mycket underhållande och kan bidra till en bra roleplay-upplevelse och jag känner att detta jobb passar mig allra bäst.Jag tror att jag skulle kunna göra så att sjukvården skulle bli mer stabil med mer aktiva anställda. Skulle också vara väldigt bra och lyssna på alla mina anställdas åsikter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd hos sjukvården på andra servrar, alla svenska . Jag har inte varit chef däremot men har alltid varit driven till att bli det. Jag kan alla funktioner som finns och vet hur arbetet ska utföras. Jag har några veckors erfarenhet som sjukvårdare, Men jag tror att jag kan bygga upp en stabil sjukvård med bra anställda som åker på alla larm.

Berskiv din karaktär? min karaktär heter kurt olofsson och är cirka 40 år gammal han är 90% svensk och 10% finsk han gillar att hjälpa folk och att fiska. kurts familj är en snäll och lugn familj som innehåller 3 barn och en pappa och en mamma. Jag gillar att arbeta och anser att pengar ska tjänas på ett rättvist sätt. Jag är mycket driven till det jobbet jag har och sätter upp stora mål.

Hur ofta kommer du vara inne? 12-5 8-1 eller längre

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej!

Har du läst våra Regler? jepp allihopa:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka