Accepterad Flocka.6666 | Medlem ansökning [duden] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka.6666

Välkänd Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
268
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Flocka#6666

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rassu Andersson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Trevlig och riktigt rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rassu Andersson, är 25 år gammal, är uppvuxen med mina föräldrar tills jag blev 19 år och flyttade iväg, skaffade en lägenhet och efter 1 år skaffade jag mig ett hus. När jag va barn hade jag det riktigt roligt, hade alltid något att göra med mina kompisar efter jag blev 16 år gammal så började jag i gymnasiet och gick bygg och anlägning och det va riktigt roligt, jag fick jobb direkt när jag blev 19 år och sen efter drygt 4 år slutade jag och började med som polis och gick massor av utbildningar men de va inte min grej sen började mina kompisar med kriminella saker och jag va med och sen till slut så blev jag en av dem som jag är nu. Jag hade tänkt mig att sluta med det kriminella och börja fokusera som autoexperten då jag tycker det är roligt att meka med bilar då jag har gjort det hela livet med min morfar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara riktigt aktiv, jag även lång efarenheter inom rollspel, har även spelat unive riktigt länge men blev bannad och av med mina roller förut men fick unban och vill börja här igen. Jag kommer bidra med roliga senarion för alla personer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte bara ska försöka vinna och även låta motparten få vinna. Vi säker som ett exempel om jag skulle vara kriminell sen krockar jag och direkt kör iväg och bara säger ajjj för jag inte vill bli tagen av polisen eller kriminella.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja dett har jag mest 2021, 2022 då pratade jag mycket OOC och kunna knappast reglerna. Jag kan alla regler som behövs för unive och vet vad jag ska tänka på.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft är att man ska tänka som IRL, RDM är att man dödar någon utan anledning, VDM är att om man använder sitt fordon som ett vapen och Fear RP är att man ska väna om sitt liv tex att man ska vara rädd om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag vet just nu.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka