Accepterad flipflop22 | Medlem ansökning [Denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flipflop22

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Flipflop22

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Kalle Karlsson, ursprungligen Ishak Ali, är en 24 åring som växte upp i Mogadishu, Somalien. Tillsammans med sin mor bodde Kalle i en liten lägenhet med ett rum på utkanten av staden. Han utvecklade tidigt en fascination för bilar och började därmed arbeta som brevbärare i ung ålder för att öka hans chanser för att kunna köpa sin första bil. Trots de tuffa förhållandena skapade hans initiativ och motivation en chans att drömma om en framtid bortom Mogadishus gränser.

När Kalle hörde talas om Los Santos, en stad fylld med möjligheter, bestämde han sig för att flytta dit. För att smälta in bättre och öka sina chanser att få jobb bytte han namn till Kalle Karlsson. Väl i Los Santos fortsatte han med brevbärarjobbet, men längtan efter att ägna sig åt sin passion för bilar drev honom att utforska nya yrkesvägar.

Osäker på vilken väg som är rätt för honom, provar Kalle olika jobb via arbetsförmedlingen, från mekaniker till skattdykare, medan han söker sitt stora mål: att äga ett garage fullt av bilar. Han är en bakåtlutad och vänlig person som gömmer sina tankar och ambitioner bakom en glad och mystisk fasad, men som är fast besluten att skapa sig en bättre framtid i Los Santos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös roll inom serverns RP och en ny karaktär som är trevlig och intressant. Jag tar reglerna seriöst för att hålla RP:et så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man bygger ett scenario där båda parter kan vinna och därmed är det inte bara en person som får något bra utav scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. OOC In-Game som innebär att man inte får diskutera saker in game som inte har med sin karaktär och dennes liv att göra. VDM som innebär att man inte får använda sitt fordon för att skada eller döda utan anledning. Powergaming innebär att man inte rollspelar för ett realistiskt spel och istället handlar för sin egna fördel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, för några år sedan spelade jag på RP servrar dagligen och även ganska nyligen på några engelsktalande server men jag fastnade inte för någon av de. Istället hamnade jag här och efter några timmar på servern känns det riktigt kul att få ansöka om medlemskap

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är taggad på att börja rollspela på denna servern jag hittat och jag tycker att det är väldigt kul att se att det är så många aktiva!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka