Nekad Fleetari92 | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Vertsappen

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Greger Svart är en 28-årig man med en brinnande önskan att bli polis. Han växte upp i en tuff stadsdel där brottslighet och oroligheter var vardag. Trots att han själv och hans familj påverkades av den hårda verkligheten, utvecklade Greger en stark tro på rättvisa och en önskan att göra skillnad i samhället. Greger är en strävsam och målmedveten person. Trots svårigheterna under uppväxten fokuserade han på sina studier och försökte alltid hjälpa till där det behövdes i samhället. Hans beslut att bli polis grundar sig i önskan att bekämpa brottsligheten och skapa trygghet för andra människor. Han har spenderat de senaste åren på polisutbildningen och har kämpat hårt för att övervinna de hinder och utmaningar som mött honom. Greger har en stark känsla av rättvisa och etik, vilket gör honom till en idealistisk blivande polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp, roliga scenarion och rolig stämmning. Jag ska sträva efter att starta roliga scenarion och inte försöka vinna varenda sceanrio jag är i. Jag kommer ju såklart låta andra ha kul också

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte ska sträva för att vinna varenda scenario man är i, och att man ska låta andra ha kul ibland.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VI har ju RDM so innebär at man måste ha en BRA andledning för att ta en annas spelare liv. Det finns VDM som är att man inte ska använda bilar som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja då jag spelat mycket Garrys mod rp och har spelat unive titagare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka