Inaktuell Flasper | Chef-jobb ansökan (Båtbolgatet) T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flasper

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båt Bolaget

Vad heter du i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? albin1125

Ange ditt födelsedatum: 25 September 2002

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat till och från i olika perioder, aktuell period : Mars 2024 till nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat som chef på olika ställen som Mekonomen, Auto Experten, samt ledning på Bäckhäst, erfarenheterna jag har haft genom alla jobb är att skapa en så bra miljö för kunder samt person som möjligt, där man kan ha öppna diskutioner om vad som kan förbättras på arbetsplatsen. Något jag även tycker är viktigt är att man har en gemenskap på arbetsplatsen och att man är tydligen med vad målet är , och varför man är där. IRL har jag även läst kurser om ledarkunskap och hur man arbetar som ledning på sälj/service företag.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att förbättra aktiviteten både hos personal och säljadet på båt bolaget. Med många olika sälj tekniker så kommer jag visa tydliga resultat. Jag vill även skapa en personal som trivs på sitt jobb och har kul men ändå känner att det är en seriös arbetsplats. Sedan lägger jag även mycket vikt om kund service, att kunderna ska ha så bra vistelse på båt bolaget som möjligt, och det kan man göra genom att personalen får gå igenom en snabb utbildning i service teknik, samt sälj teknik för att kunna vara så effektiva som möjligt när man jobbar.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Eftersom jag är föräldra ledig IRL fram till Februari 2025 så kommer jag kunna hålla en hög aktivitet på server, och eftersom mitt dröm jobb är att vara chef över en butik så kommer detta locka mig in på servern mer än någon gång innan.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig innan du blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka