Accepterad Flashpojk | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flashpojk

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Matteus Sundling

Vad är ditt discord namn? matteus20

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin som är 22år som hade en tuff bakgrund, han bodde med sin mamma och pappa när han var liten. Dom var väldigt dum mot Albin varje gång han gjorde något fel så slog dom han, samma sak hände efter dom kom hem efter jobbet. Han hade märken överallt. Alla på hans skola gillade inte han dom tyckte han luktade äckligt och kastade sten på han, samma sak hände när han kom hem då fast då slog dom han. Men en dag efter skolan kom han hem hade märken över hela ansiktet och sen kom hans pappa in i hans rum och slog honom i huvudet. Så han bestämde sig för att rymma iväg från hans familj, han viste direkt vart han skulle, han skulle gå till sitt favorit ställe, det var ett liten kulle som hade väldigt fin solnedgång där han brukar sitta ofta när han känner sig ensam, men när han kommer dit så sitter det en äldre gubbe med en liten hund. Men han går och sätter sig bredvid gubben och gubben säger vad heter du? Han säger Jag heter Albin, vad heter du? Gubben säger jag heter Ulf. Dom sitter och pratar och pratar och gubben frågar vart bor du?. Albin svarar jag bor här. Här? Säger gubben, Ja, Men det är ju kallt om nätterna. Du kan få bo med mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en rolig och social RP till servern, och jag har varit medlem här på Unive innan och då kunde/kan jag alla regler, och jag hade/har en väldigt bra RP nivå, Och sedan så ska jag bli medlem för att jag kommer inte göra samma regelbrott igen som jag gjorde förut. Och jag kommer göra scenarios där både medlem och icke medlemmar kommer kunna va med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att motparten ska ha det roligt också och inte spela bara för att man själv ska ha det kul. Och man ska göra scenarion där alla kan ha det roligt och ha en chans att vinna scenariot. också om polisen jagar mig så ska jag krocka medvetet för att kan liksom inte bara åka hela tiden man får ju rp och ge sig då och att om en kille skulle råna mig så ska jag rp jag ska räcka upp händerna om han riktar med vapen och lyssna på den personen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler några exempel, RDM att du bara går och slår ner någon utan anledning, VDM samma som RDM fast med bil, att du kör på någon utan anledning. METAGAMING är om du har discord i bakgrunden och säger att du har dött och ber kompisen att rädda dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. jag har varit medlem på unive tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt bilintresserad och gillar att hålla på med bilar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka