Nekad Flash | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flash

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? iFlash

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag kommer rollspela på heter Nils Olofsson, han är en aktiv person som älskar bilar och har sina drömbilar, det finns ett bar bilar han gillar extra mycket och det är Nissan som är importerade från Japan, det är en av hans favo bilar. Nils Olofsson är en person som har haft en bra uppväxt han bodde med sina föräldrar i en villa men när jag blev 10 år så skildes dom och jag bodde i en lägenhet varannan vecka. Mina framtida planer är att hitta ett jobb på sc styling . Jag är väldigt framgångsrik och kärleksfull.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra roliga scenarion och bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel om jag ska göra ett rån så tar jag inte en bil som går i typ 450kmh bara för att ska köra ifrån polisen utan jag tar en bil som går lite segare så att de blir bättre och roligare för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja powergaming de är när man kör in i en vägg och sen bara går ut och springer vidare utan ha ont.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat mycket.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de var väl allt.

Nekad.
Anledning:
Utveckla (Berätta om din karaktär). (Vad kan du bidra med till serverns RP)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka