Accepterad Flanzz | Whitelist ansökning [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flanzz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ronniedopps/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Svensson

Vad är ditt discord namn? Pablo Escobar#3191

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Christopher Berg och är I medelåldern, 31. Han är uppväxt i Trelleborg med sin familj. Hans intresse är om bilar. Han har alltid varit intresserad av fordon men speciellt bilar. På fritiden jobbar han som elektriker men hans dröm är att jobba som polis. Han har även ett umgänge som han brukar hänga med på helgerna. Och så går han på Muay Thai. Han har en tjej men inget barn. Dem bor i en lägenhet nära torget. Christopher har inga problem med ekonomin men han gör lite små olagheter på fritiden för lite extra pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag behöver whitelist för att först kommer det göra min RP en hel del bättre. Det kommer då ge mig tillgångar till dem jobben som är whitelistade. För att jag tänker att jag ska göra detta till min "main" server att spela på och då behöver jag whitelist för att komma längre. Servern verka riktigt bra och aktiv så därför fastna jag för den. Då kan jag också bidra till servern med en bra och rolig rp, och ett aktivt spelande på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag fick upp denna servern på min rekommendation på fiveM. Jag såg hur aktiv och jag letar just efter en ny svensk server eftersom jag har alltid varit på engelska servrar men fastna för denna direkt. Jag har testat runt på många olika Svenska servrar och dem har oftast dött eller bara varit dåliga. Så jag har ju spelat mest Engelska servar men så låg denna servern på min rekommendation rätt länge tills jag bestämde mig för att testa. Jag såg att det var många folk så det var ju bra. Servern så bra gjord ut och det var just det jag ville ha. Så jag joina discorden kolla runt lite. Så anledningen varför just denna servern är för att detta är den bästa Svenska servern jag varit på och den som sätt bäst ut och som var den servern som var mest utestående eller vad man ska säga

Hur många timmar har du på FiveM? 1106 timmar

Hur hittade du Multistaden? På min rekommendation på FiveM startsida

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har inte blivit bannad från någon server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Warzone RP, ett Engelskt community där du rp som en militär. En ganska stor och realistisk, strikt whitelist server.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka