Nekad flamingo619 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flamingo619

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199530051332/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d910704

Vad är din discord tagg? flamingo619

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (277).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och en annan åkte runt och skött folk ur en bil vid en butik samt att många lämnade servern vid det tillfället jag jag föll för grupp tryck och följde med som var dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var många som lämnade servern och vi valde hoppa med utan att tänka oss för så jag och en annan skött vid en butik ur en bil. Det var det som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad nån gång för pwg samt att jag har kört off road med en sport bil samt några andra grejer som jag inte kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag kunnat göra. tex tänka igenom om det är smart att lämna servern som började spela fivem på eller om det var smart att skjuta ur en bil vid butik

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att alltid vara säker på det man vill göra och att tänka sig för innan man gör det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka