Nekad Flacken_Glacken | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka.6666

Välkänd Medlem
Meddelanden
280
Reaction score
268
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Flocka#6666

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter Leo Andersson är född 2000-07-04. Hans bakgrund är mörk eftersom hans föräldrar dog i en bilolycka och hans morfar Ronny tog gott hand om honom. Han gillar bilar, fiske och älskar snus och när han inte har råd att köpa snus blir han väldigt arg. Leos Morfar Ronny jobbade med lastbilar och Leo har varit med Ronny sen Leo var liten och hans intresse för bilar har ökat under åren och han har lärts sig mycket genom åren. Ronny är en snäll 67 årig gubbe som blir sträng när det behövs men aldrig när alla andra är snälla och inte beter sig dåligt. Leo är också mycket lik sin morfar med ansiktet och mycket annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag har rpat i 3 år nu typ och har 1 700 timmar på FiveM och kör så socialt jag kan och alltid med suntförnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha lika roligt i ett scenario som dom andra har. Att man spelar förr båda parterna, om man märker att man förlorar och det är ett bra scenario så ska an typ inte ändra på det. t.ex att man blir stannad av polisen då ska man inte köra iväg utan att man ska ta konsekvenserna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla Unives regler. VDM är om man kör på någon med nån bil eller något slags fordon så personen dör så kallas det VDM. Fear rp är att man ska väna sig för sitt liv och försöka inte dryga mot nån om nån riktar en pistol eller liknande. Powergaming är om jag kör in i en väg och sen så kör jag bara iväg. Powergaming 2 är att man kör för makt och pengar endast. Combat logg är att om man lämnar när man är i något slags senario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på Unive förut men har slutat när jag har blivit bannad ifrån discorden för nån anledning kommer inte ihåg varför. Jag har 1,7 timmar på FiveM också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka