Nekad Fjuzytho | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fjuzytho

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? farhan

Vad är ditt discord namn? Fjuzy423

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 1998

Berätta om din karaktär. Oscar Erikson, en 23-årig entusiastisk kille med en passion för bilar, lever ett liv fullt av motorbrus och adrenalin. Han växte upp omgiven av bilmekaniker och motorolja, vilket bidrog till att väcka hans kärlek till fordon sedan tidig ålder. Oscar är född och uppvuxen i en småstad, där varje helg var en chans för honom att utforska de senaste bilmodellerna på lokala utställningar. Sedan han tog körkortet har Oscar spenderat otaliga timmar bakom ratten, känslan av frihet och kraft som bara en bil kan erbjuda är något han uppskattar varje dag. Han äger själv en klassisk sportbil som han stolt har renoverat och anpassat efter sina egna specifikationer. Bilens blanka lack och ljudet från motorn är en förlängning av hans personlighet och stil. Oscar är inte bara intresserad av att köra bilar, utan han har också djup kunskap om motorer, prestanda och design. Han spenderar sin fritid på att följa de senaste bilnyheterna, läsa om teknologiska innovationer inom bilindustrin och drömma om framtida modeller. Arbetet för Oscar är också relaterat till hans passion. Han har en anställning på ett lokalt bilverkstad där han får möjlighet att kombinera arbete och hobby. Att vara en del av reparation och underhåll av olika fordon ger honom en tillfredsställelse och en möjlighet att utveckla sina färdigheter. När helgen kommer tar Oscar gärna långa bilresor, utforskar nya platser och delar sina äventyr med vänner som delar samma kärlek för bilar. Han är öppen för att träffa nya människor och skapa gemenskap inom bilvärlden. Oscar Erikson, med sitt brinnande intresse och tekniska kunskaper, fortsätter att leva sitt liv med acceleration och spänning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag som person kommer att bidra med bra och mycke social rp. Mitt mål som spelare är att sträva efter ett så bra rollspel från min sida och att hoppas att motpartner är medveten och hur man rpar. Jag kommer att bidra med mycke skratt och skoj, och förhoppningss vis skaffa ett jobb och hjälpa till på dom sätt jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Med det innebär det att man själv inte alltid måsste vinna scenariot. Att vi som spelare också måste kunna lära oss att det går att förlora ett scenario och att vi inte ska haka upp oss på det enkilda scenariot. Som rp spelare så måste vi också förstå att man inte alltid kan vinna. Och i vissa fall till och med att ge sig för polisen för rpns skull.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort, kan rdm vdm fearrp cobbait nlr och suntförnuft osv kan alla de reglerna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på flera stora servrar och var staff samt admin på de. HAr kört fivem i två år ungefär

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte Mvh

Nekad, Utveckla "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?" - Förklara vad reglerna innebär och inte endast namn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka