Nekad FjallmanAB | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FjallmanAB

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Fjallmanab

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Arnulf är en ambitiös och hängiven individ som brinner för rättvisa och ordning. Med en stark moralisk kompass och en vilja att göra skillnad i samhället, är han redo att ansöka till polisen. Hans bakgrund präglas av en stark känsla av ansvar och ett starkt engagemang för att hjälpa andra. Arnulf är övertygad om att genom att arbeta som polis kan han bidra till att upprätthålla lag och ordning, samt skydda medborgarna från faror och brottslighet. Med en balanserad inställning, en förmåga att fatta snabba beslut under press och en stark kommunikativ förmåga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en unik och social rp. Jag kör fivem för att både partrena ska ha roligt. Speciellt nu när man kör polis, då är det viktigt att man bidrar med en social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda kör för att ha kul och man ska verkligen inte spela bara för att vinna. Tex man kan prata sig ut istället för att använda ett vapen i första hand.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes. många servar har grundregler som rdm, vdm etc. Men en den viktigaste regeln i min syn är suntförnuft vilker innebär att du ska tänka logiskt tex skulle jag gjort detta irl. Och så har vi NRL vilket betyder new life rule, du får inte komma ihåg ngt ifall du blivit ner skjuten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes jag har ca 2010 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror faktist inte det. Mvh Fjallmanab

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka