Nekad FizZyシ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FizZyシ

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012602845/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eb963dd

Vad är din discord tagg? fizzy6508

Vem var det som bannade dig? AC sen Philip 320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-27 233621.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kanske såg ut som jag var i no clip eller nått när jag bugga igenom marken/huset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis startat spelet spawna i huset skulle gå ut från garderoben föll igenom marken pröva flera gånger sen spawna jag piren istället tog en bil där åkte till pb huset där jag skulle ha spawnat, kommer fram och blir anticheat bannad.sen banna philip mig för fusk ???

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den är felaktig då jag är 25 år gammal och skulle aldrig förstöra för andra vuxna/barn på en server eller ens tänka på fusk jag blev till och med kallad rp nicklas av flera spelare även stjärn spelare hade precis fått upp min karaktär till vice i playboys hoppas du förstår att jag aldrig skulle modda då jag var en av dom som var mest inne på servern och grinda ibland dygnet runt , unive är den bästa servern jag var varit med i och vill verkligen komma tillbaka och börja rpa på unive vet inte vad 320 fick att jag moddar eller vad de stod på första överklagan då jag skrivit klart och tydligt vad som hände, som sagt skulle inte förstöra för andra vill bara ha kul på en rolig server, har sätt att de finns en till som heter fizzy så ni inte blandar ihop mig med han,jag har varit bannad i 6 månader för inget jag gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. avstängd i några timmar bara för en lall grej/fail rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget med denna ban jag har nu, då jag inte har gjort något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag saknar unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka