Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Fizm/
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix
Vad är ditt discord namn? Fizm#7896
Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Kenny Larsson , 22, hade en dålig barndom. Han gjorde dåligt av sig i skolan, nåt som oroade de vuxna på hans skola och att hans föräldrar började se Kenny som ett misstag då hans lärare hade gett han alla chanser i världen. Kenny var 15 under tiden han rånade försvarslösa tanter på deras pengar vilket han senare köpte cigaretter med från hans langare som tjallade till polisen. Kenny fick sluten ungdomsvård för att han var sedd som en fara för samhället och under tiden han var inne blev han oftast slagen och förnedrad av andra som satt inne. Under tiden växte en vilja att vara framgångsrik och störst så när Kenny kom ut ur ungdomsvården började han sätta högsta växel i att plugga och för att aldrig bli förnedrad igen så tog han anabola steroider för att bli störst och starkast. Steroiderna gjorde han arg och ofokuserad vilket resulterade i att han var tvungen att sluta plugga. Hans föräldrar var trött på alla besvikelser och sparkade sedan ut han ur huset. Kenny började leva hos sin mera lyckade bror som jagade och i det tidiga vuxenlivet fick han sin inkomst från a-kassa och att jaga. Men drömmen att bli framgångsrik var fortfarande kvar och droppen kom när han såg att slarviga inbrottstjuvar och amatör rånare vara mer framgångsrik än honom. Då bestämde sig Kenny att få en framgångsrik karriär på riktigt, icke kriminell. Kenny började med att läsa på juridik. Han ville bli advokat och han var uppe många nätter och bara pluggade i sin brorsas hus och efter 8 månader så visste Kenny allt en advokat ska veta och när han ville börja på universitetet blev han nekad på grund utav hans brottsregister. Kenny blev väldigt psykiskt stark efter hans uppväxt men det här var någonting som drev han in i en djup depression och det förstärktes någon gång efter det tidiga vuxenlivet, då kunde hans bror inte ha kvar Kenny i huset för att han hade skaffat en flickvän. Kenny lärde sig att hantera det här men han kände sig förrådd av den enda som brydde sig om han. Kenny börja bo på ett motell där han bara reflekterade över hur han inte kunde skaffa ett jobb och gång så skulle han träffa en kompis. Kenny kompis hade åkt in i den kriminella världen och under en träff så märkte kenny hur lätt han hade det, han hade inget att oroa sig för och han kunde få vad han vill när han vill och nu när Kenny ändå kände sig sviken av alla världen förutom hans kriminella kompis så finner han inget alternativ än att gå emot lagboken och den elaka världen just han befinner sig i.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag känner att jag kan bidra med långa och roliga scenarion vilket kan glädja folks spelupplevelse lite mer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina irl vänner spelar på denna server så jag bestämde mig för att testa den och sen när jag testa den märkte jag att det var en hög rp nivå vilket jag söker.
Hur hittade du Unive? Några av mina vänner tipsa mig om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Försöka få tag i kriminell rollen sedan skapa en stor och fruktad karaktär i den undre världen.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Försöka skapa roliga och långa scenarion för alla.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix
Vad är ditt discord namn? Fizm#7896
Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Kenny Larsson , 22, hade en dålig barndom. Han gjorde dåligt av sig i skolan, nåt som oroade de vuxna på hans skola och att hans föräldrar började se Kenny som ett misstag då hans lärare hade gett han alla chanser i världen. Kenny var 15 under tiden han rånade försvarslösa tanter på deras pengar vilket han senare köpte cigaretter med från hans langare som tjallade till polisen. Kenny fick sluten ungdomsvård för att han var sedd som en fara för samhället och under tiden han var inne blev han oftast slagen och förnedrad av andra som satt inne. Under tiden växte en vilja att vara framgångsrik och störst så när Kenny kom ut ur ungdomsvården började han sätta högsta växel i att plugga och för att aldrig bli förnedrad igen så tog han anabola steroider för att bli störst och starkast. Steroiderna gjorde han arg och ofokuserad vilket resulterade i att han var tvungen att sluta plugga. Hans föräldrar var trött på alla besvikelser och sparkade sedan ut han ur huset. Kenny började leva hos sin mera lyckade bror som jagade och i det tidiga vuxenlivet fick han sin inkomst från a-kassa och att jaga. Men drömmen att bli framgångsrik var fortfarande kvar och droppen kom när han såg att slarviga inbrottstjuvar och amatör rånare vara mer framgångsrik än honom. Då bestämde sig Kenny att få en framgångsrik karriär på riktigt, icke kriminell. Kenny började med att läsa på juridik. Han ville bli advokat och han var uppe många nätter och bara pluggade i sin brorsas hus och efter 8 månader så visste Kenny allt en advokat ska veta och när han ville börja på universitetet blev han nekad på grund utav hans brottsregister. Kenny blev väldigt psykiskt stark efter hans uppväxt men det här var någonting som drev han in i en djup depression och det förstärktes någon gång efter det tidiga vuxenlivet, då kunde hans bror inte ha kvar Kenny i huset för att han hade skaffat en flickvän. Kenny lärde sig att hantera det här men han kände sig förrådd av den enda som brydde sig om han. Kenny börja bo på ett motell där han bara reflekterade över hur han inte kunde skaffa ett jobb och gång så skulle han träffa en kompis. Kenny kompis hade åkt in i den kriminella världen och under en träff så märkte kenny hur lätt han hade det, han hade inget att oroa sig för och han kunde få vad han vill när han vill och nu när Kenny ändå kände sig sviken av alla världen förutom hans kriminella kompis så finner han inget alternativ än att gå emot lagboken och den elaka världen just han befinner sig i.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag känner att jag kan bidra med långa och roliga scenarion vilket kan glädja folks spelupplevelse lite mer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina irl vänner spelar på denna server så jag bestämde mig för att testa den och sen när jag testa den märkte jag att det var en hög rp nivå vilket jag söker.
Hur hittade du Unive? Några av mina vänner tipsa mig om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Försöka få tag i kriminell rollen sedan skapa en stor och fruktad karaktär i den undre världen.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Försöka skapa roliga och långa scenarion för alla.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej