Nekad Firren112 | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Firren112

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Firren221#8449

Vad är ditt födelsedatum? 2010-04-19

Berätta om din karaktär. Mario Holm är född 2003 i april. Mario är uppväxt i en tätort vid namn Sala. Mario har ett intresse av fotboll som han spelade när han var yngre. Mario har alltid drömt om att bli polis. Har en mamma, pappa, syster och fru som är gravid. Mario vill flytta utomlands med sin familj när han blir pensionär. Mario är snäll, äventyrlig och hittar gärna på saker. Mario försöker alltid se det positiva i allt och tänker sällan negativt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god ton och bra rp, jag har inte rpat så mycket innan men jag har kollat på mycket youtube/twitch de senaste två åren. Jag vill jobba som polis och hålla ordning på staden. jag ska ge mitt ytersta så att folk ej skulle vilja byta server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska ha roligt när de spelar, tex om jag blir kidnappad så ska både jag och kidnapparna ha kul. Alla ska ha det roligt när man rpar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstått de, jag har även kollat på videon som handlar om grundregler. Här kommer två regler som finns i nästan alla rp servrar, fearrp innebär att man är rädd om sitt liv och inte utsätter sig av några faror med mening. Metagaming betyder att om man tex fått information av sin vän irl och sedan använder denna info i rpn.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte rpat speciellt mycket men har kollat mycket rp de senaste två åren. Jag vill bli bättre inom rp och bidra så mycket jag kan till denna server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är online ganska ofta och ska försöka hålla det. Jag vill även lägga till att jag är mogen för min ålder och ska fortsätta med det.

Nekad.
Anledning:
Jag vill att du utvecklar från ''Berätta om din karaktär.''.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka