Nekad Findus | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Findus

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? realfindus

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Findus Skalman och är 19 och uppväxt i förorten med sin mamma och sin storebror. Findus har alltid varit en bra kille bra betyg bra vänner men hans storebror har varit tvärtom och är kriminel. Findus ville ha pengar så han skulle kunna hjälpa sin mamma med han försökte gå den bra vägen men ingen ville anställa han så han fråga sin storebror om han kunde hjälpa han och tjäna pengar och hans storebror sa ja. Efter några månader går det bra för Findus han fick ett namn och respekt men dom hade krig med ett gäng. Findus och hans storebror skulle hem sen kom detta gänget och skottade på Findus och hans bror tyvär blev Alexandros bror dödad Findus va Depremirad i månader och gick aldrig ut. En av Findus storebrors vänner skrev kom ut vi ska snacka, så Findus gick ut dom snackade och kom till ett beslut att göra hämnd och skotta dom som dödade Alexandros storebror, så Findus och Pablo åkte till oppblock och smatrade dom lyckades men Findus fick ett skott i brösted men han klarade sig. Findus tänkte och ville inte ha detta livet så han lämnade och gick till en ny stad Unive för att börja om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat mycket rp innan och jag vill förbättra min RP som det bara går och vill göra roliga scenarios med folk och lära känna andra personer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att kunna spela för båda parterna ska ha kul i scenariot så alla vinner på det inte bara för en part

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja vdm du använder ditt fordon som vapen .rdm du dödar någon utan anledning . Powegaming du rpar inte på skador. Clog du loggar i ett scinario. meta du tar saker ooc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det skulle jag inte säga

Nekad.
Anledning:
Vill utvecklar mer angående din karaktärs liv i unive staden.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka