Accepterad Filleeeeeeeeeeeeeeeeee | Whitelist ansökning [Melvino/Minierkan]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3822
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3822

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014082278/

Vad är ditt namn i verkligheten? filip ryden

Vad är ditt discord namn? Turbo gassen<3#9330

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter rachid mohammed svensson och är född 199-02-13 och rachid kommer från syrien, allting började på rachids födelsedag då kom ett USA swat team och sköt rachids pappa för att pappan var med på ett flertal folkmord och är väldigt kriminell. efter den dagen så flyttade rachid och hans mamma till sverige (multistaden) för att få ett bättre liv och glömma allt som hände i hemlandet. rachid hadde precis fyllt 16 år då han gjorde sitt första butiksrån med 2 andra kompisar det var bara rachid som kom undan för att rachids kompis offra sig. och sen när rachid blev 20 år så gjorde han sitt första bankrån då rachid inte kom undan från början men lyckades rymma från fängelset och nu lever han fritt på gatorna i multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? för att kunna göra bättre scenarion och kunna sätta sig och prata i stör ej kanaler. samt utveckla min rp med wh jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag kommer ha bra rp samt erbjuda bra scenarion och mer. samt vill jag kunna sätta mig å prata med mina kompisar i stör ej kanaler.

Hur många timmar har du på FiveM? 836 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag kollade på yt samt så hitta jag den när jag spela på en annan server la ner

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad för rätt mycket men det var för länge sedan och sedan dess har jag lärt mig reglerna och kört seriös rp. och tagit lärdom av dem bansen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara på multistaden just nu

Utveckla varför du just bli Whitelistad på denna server? och Varför ska just du bli whitelistad så kan jag ta den vidare till intervju.

Vidare till intervju då du har varit här förr och har helt ok rp nivå, men se till at utveckla mer på intervjuen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka