Accepterad Filleeeeeeeeeeeeeeeeee | Ban överklagan (Quirkz303)

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3822
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3822

Gäst
Användarnamn: Filleeeeeeeeeeeeeeeeee

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1053816550&token=07IGomXh

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Turbo Gassen

Vad är din discord tagg? Turbo Gassen#9330

Vem var det som bannade dig? Einar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och mina kompisar hamnade i snutjag men så åkte min kompis in i en vägg utan jag visste något och sen krocka vi stort. och sen gick vi upp för ett berg väldigt lungt och sen blev jag bannad. och sen trodde jag att vi rpa länge och bra. men så tyckte inte einar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar hamnade i snutjag och sen sa einar att jag krocka in i en vägg men inte för mig sen krocka vi stort och vi rpa på det mycket bra. och sen sköt vi ner honom och sen blev vi bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är 50/50 för att jag visste inte att vi hade krockat in första gången men andra gången rpa jag jag länge och bra och tog det lungt upp för berget men har lärt mig av bannen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för VDM och RDM för länge sen och jag tog mycket lärdom. och efter denna bann så lärde jag mig hur mycket som hällst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag vet inte för att vi blev bannade för första gången när krocka visste jag inte att vi hade krockat. men andra gången rpa jag länge och bra. men jag har tagit lärdom til 110%

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra om det och ta lärdom till 110%

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka