Nekad Fille#2616 | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille#2616

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840604335/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fille#2616

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Svensson han är 21 år gammal och han har ett stort intresse av bilar och en massa annat hans mamma kommer ifrån Sverige och hans pappa kommer från Somalia när Abdi var liten och gick i skolan så hamnade han i mycket bråk på rasterna så han fick byta skola massa med gånger. När Abdi var 15 år gammal blev han involverad i ett kriminellt gäng där han bodde han var ute sen på kvällarna och skolkade från skolan. När Abdi var 17 år så blev han gripen för ett rån han hade begått med en kompis han fick 1,5 år LVU när han blev fri från sitt straff började han plugga lite tills han blev 20 år gammal nu är han 21 år gammal han har ingen fru han lever ensam men han har det bra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att man får mer tillgångar till servern och man kan få mer seriösare jobb som polis, sjukvårdare eller kriminell och massa andra jobb som man behöver vara medlem för och därför vill jag bli medlem för att få ett seriösare jobb så man utvecklar sin karaktär och sin rp nivå och man kommer få skapa roliga scenarion och inte lalla rut och spela för pengars skull

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är en bra server och att det är många spelare som kan rpa och inte så mycket folk som lallar runt och jag gillar ert community och att servern är så seriöst

Hur hittade du Unive? min kompis hittade i servern och jag bestämde mig för att testa

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har direkt inget speciellt mål med mitt rollspel men en sak är att få en bättre rp nivå men jag tycker att jag har uppnått mina tidigare mål

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på Unive är att bli servervakt och få en seriösare rp nivå och ha roligt och hjälpa folk

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spela inte på någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka