Nekad Filipffy | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Driftaren69

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352495008/

Ditt Hex-ID: 11000011760f1a0

Vad är din discord tagg? Filipffy#8835

Vem var det som bannade dig? Exritez

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag valde att hoppa ur en polisbil som inte var låst och sedan gå gömma mig i en buske

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min cross för att plocka blommor till en begravning som jag håller på att planera med några sedan efter en liten stund så kommer polisen på plats och griper mig för misstankar om grovt narkotika brot. jag blir tillsagd att sätta mig i en vit saab i baksätet sedan går mannen därifrån och jag väljer att hoppa ur bilen eftersom den var inte låst jag går till en buske för att kissa som ligger exakt bredvid bilen när jag sedan ser honom komma mot mig han hittar mig genom att använda PAGE DOWN för att kunna se mitt ID efter det så fortsätter jag att RP på händelsen geom att säga jag kommer med honom ska bara kissa lite snabbt sen efter det blir jag bannad för FAILRP när han själv har använd POWERGAMING

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom personen Powergamade för att hitta mig genom PAGEDOWN och jag sedan blir bannad för FAILRP när man i verkligheten kan hoppa ur en polisbil som är upplåst

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare då jag inte lyssnade på en spelare när den hade riktat ett vapen mot mig detta var under min första timme på servern så jag visste inte riktigt då hur allt fungerade. Efter den bannen så har jag fått mycket feedback från andra och lärt mig hur man spelar på ett rätt sätt och efter reglerna och inte för pengar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat skitit i att hoppa ur bilen och istället bara väntat och sett vad det skulle leda till

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att inte försöka undkomma polisen utan bara samarbeta

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka