Nekad filiparnell | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filiparnell

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip och är 15år

Vad är ditt discord namn? fille1223

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Cristoffer Ekman 38 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Manisk klok/smart Beskyddande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans framtida planer i staden är att skaffa vänner och ett bra jobb han är en laglig kille som tidigare jobbat som polis och hade gärna tagit sig i and med polis yrket igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och seriös rp och realistiska scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska försöka sitt bästa i en fight tillexempel. Och att man ska ge motparten utrymme.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt en gång mot powergaming jag körde mitt fordon orealistiskt och på grund av det lärde jag mig att det är väldigt viktigt att köra sitt fordon på ett bra och realistiskt sätt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp att man värnar om sitt liv tillexeempel om nån hotar dig med pistol ska du vara rädd och lyssna på dom med vapen. Rdm random deathmatch det är att du utan någon anledning tillexempel skadar nån mycket eller dödar. Copbaiting det är at man försöker få polisens uppmärksamhet tillexempel är väldigt otrevlig eller preja doms bilar eller hoppa på dom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae jag känner mig klar.

Nekad ansökan
Anledning: du behöver utveckla dina svar på följande fråga Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka