Nekad filip21111 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip21111

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad är ditt discord namn? greven24

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2008

Berätta om din karaktär. Gammal karaktär som heter Ragnar. Ragnar är stort namn i staden. Ragnar har knegat som polis ,mekaniker,plast aina,advokat,taxi förare, mc försäljare, bil försäljare på marja lisa. Ragnar har störst kontakt lista och alla känner han o han känner varenda jävel. Ragnar är polare med alla förutom gangstrarna. Ragnar gillar o dricka öl på puben men även att ta ett utsökt bloss av camel brezze på röga pausen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och utvecklad rp nivå som får serverns rp nivå att stiga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man torskar ett snut jag så ska man inte bli förbannad utan spela för polisens sida.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag kan alla reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har 1500 timmar på fivem rent rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi så ansökan kanske inte är på topp men jag kan utveckla den bättre muntligt.

Nekad, utveckla Berätta om din karaktär och Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du får ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka