Nekad Filip17 | Ban Överklagan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip17

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199415972781/

Ditt Hex-ID: steam:110000156c453ad

Vad är din discord tagg? filip01003

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De gjorde de för att jag powergama rpa inte på skador krokade med bilen utan att rpa på de. man hade kunnat ta t/me ont i ryggen t/me yr eller något liknande men jag gjorde de tyvär inte och har lärt mig en läxa efter de här kommer ej att uprepas förstår att du banna mig där och då tanke på att de är en rp server och rpar man. Kommer tänka på de här i framtiden och göra rätt efter mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom med min oranga lambo till mekonomen åker runt mekonomen till garaget och kör ner på stranden där krokar sedan i ett tråd och rpar inget på de ångrar att jag inte anväde t/me och lät lite. men de gjorde jag inte sedan körde jag upp ingen och åkte iväg. jag ångrar att jag inte stannade kvar där och skrev t/me ont i ryggen och yr och kanske tillkalade någon som kunde hjälpa mig mot mina skador så de skulle bli som ett litet senarium.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var jag som gjorde fel och de var ingen felaktig bann

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång blev jag bannad för jag hade mask på parkeringen vid sjukhuset då lärde jag min mycket efter de och går aldrig med mask sen blev jag bannad för jag körde lite snabbt i staden när regeln kom att de blev 80 i stan och jag inte riktigt följde den men efter de så kör jag bara 80 i stan och tar de lungt är inte värt en ban för att ha lite brotom så har lärt mig efter minna banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpat på skador mer typ t/me ont och beskrivt fram de kanske ringt ditt sjukvårdare och dragit ihop ett litet senarium. Eller inte ens åkt ner på stranden från första början har lärt mig efter de här

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer rpa bra på skador efter de här och använda t/me ofta samt kommer jag prata eller skrika beroende på hur skadad jag är för att få fram hur jag mår samt hur ont jag har och dra ihop ett sinarium med bra rp och roligt folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka