Accepterad Filip1000 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1000

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? kalle

Vad är ditt discord namn? kalle16969

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 20 åring som heter Adam, han har nyss kommit till staden och ska bli kriminell. Hans föräldrar var väldigt berusade och dom kunde inte ta hand om sig själva och även Adam. Adam kunde inte gå till skolan eftersom föräldrarna spenderade alla pengar på knark. Nu så har han ingen kunskap, han kan bara läsa. Han tycker alla andra ämnen är svåra. Han levde alltså med en väldigt fattig familj som inte kunde ta hand om sig själva. Under ung ålder så började Adam bli kriminell, nu skulle han påbörja ett nytt liv som kriminell. I början hade han ingen kunskap om kriminaliteten men han lär dig mer och mer. Han började det kriminella livet när han var 16. Han blev gäng kriminell vid 18 års åldern och då så kände han att han hade hittat rätt ställe i det kriminella livet. Nu när han är 20 så har han valt att flytta då han inte kände att han uppnådde sina mål i den förra staden. Nu så vill han gå med i ett gäng där han trivs och ha roligt samt skapa nya minen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög och bra rp nivå. Jag kommer att göra alla scenario lika roliga för båda sidorna. Men jag kan också bidra med roliga rån och bra minen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag tex. gör ett rån med 2 gissslor. sedan säger jag att mina krav ska vara fri passage inga spikmattor. Då så sätter polisen ändå att lägga spikmattor och ger mig ingen fri passage fast jag har vapen mott gisslornas huve. kortfattat så betyder det att man inte ska göra allt för att vinna ett scenario och att man ska göra scenariot roligt för båda sidorna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, VDM de är om man använder en bil som ett vapen och tex om man kör på någon. RDM är om man dödar någon utan anledning, Meta, meta är om man tex sitter i en gruppen undeffad och säger i dc "kom gs de skottas" sen så väljer en person att komma dit då har dom begått meta. pwg 1 man rpar inte på skador, pwg sår för makt och pengar de vill säga att man spelar bara för att få så mycket vapen och makt som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har kör rp i runt 2 år och jag har kör på många olika servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nee

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka